crazy_angel
Moderator
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2125
|
|
Grafica Grafica nu aduce noutati in ceea ce priveste efectele realizate pe calculator, pentru ca s-a preferat ca atentia sa cada mai mult pe actiune, decat pe detalii grafice care sa incante ochiul si atat . Chiar daca nu s-a recurs la eye-candy, tot poti ramane impresionat atunci cand observi peisaje in care cerul este de un albastru intens, sau tot orasul este cufundat in noapte, pentru ca sa observi apoi o umbra miscatoare ce prevesteste pericolul. Se folosesc efecte de focalizare a imaginii, in care fundalul devine neclar, si putin blur la conturul personajelor cand sunt intr-un flashback; in rest, grafica ramane fara eye-candy-uri - inutile, aici. Un alt efect des folosit este schimbarea iluminarii scenelor, pentru a realiza contraste: ferestre care *radiaza* intr-o lumina albastra puternica, sau sclipiri intense de lumina pe lama unui cutit, si multe alte situatii in care scenele capata un dramatism mult mai accentuat prin acest procedeu.
Locatiile sunt foarte bine desenate, si se observa peste tot o urma de eleganta a cladirilor - lucru adevarat mai ales in cazul apartamentului pe care il are Mireille, care dupa cum spuneam, are un gust aparte pentru moda. Fiind asasin, asta asigura si faptul ca se plimba peste tot prin lume, si de aceea vor fi multe locatii frumos redate: de la Paris, la strazile Londrei, si vor ajunge chiar si prin Taiwan, Corsica, si o zona desertica ce aduce mult cu Afganistanul... Imi place si mai mult faptul ca toate locatiile sunt populate pana la refuz cu lume, si nu sunt doar decoruri statice un asasin, la urma urmei, trebuie sa stie sa se amestece in multime, nu?
O atentie deosebita s-a acordat personajelor, deoarece Kirika executa multe miscari acrobatice, si chiar daca unele din ele sunt din punct de vedere fizic... sa zicem imposibile pentru muschii ei, le face pe toate destul de natural, fara a da impresia ridicolului :P, ci din contra, am ramas fascinat de mobilitatea pe care o poate avea in lupte. Ce m-a fascinat la Kirika au fost ochii, pentru ca alterneaza intre privirea trista, una glaciala de asasin, si una bucuroasa, cand simte ca traieste cu adevarat. Kirika e mereu imbracata in haine care o fac sa arate ciudat, dar totul in jurul ei este asa - mie mi se pare totusi ca e mai draguta decat Mireille, care are ochii albastri, desi in unele scene scanteiaza in verde. La un asasin intotdeauna conteaza ochii, si expresiile faciale sunt foarte convingator realizate. Iata deci, o dovada ca poti avea o grafica impresionanta fara eye-candy -> pe de alta parte, chiar daca nu e facut de italieni serialul, mi-a provocat aceasta puternica impresie de deja-vu, si nu numai din cauza graficii. Oricum, impresia a fost una placuta .
Sunet Sunetul e divin... si nu lipseste cu desavarsire, ca in alte cazuri, ci chiar am ramas coplesit. Sunt foarte rare momentele cand nu se aude nimic pe fundal, si asta deoarece Noir e unul din serialele cu cele mai bogate coloane sonore pe care le-am vazut. Muzica e de obicei corala, si da un aer de dramatism scenelor ce tin in general de poveste, dar am avut supriza sa intalnesc si piese cantate exclusiv la pian, sau vioara, si pana si muzica rave. E o adevarata incantare sa auzi o coloana sonora ce e in ton cu ceea ce se petrece pe ecran, si exact asta au reusit producatorii.
Fanii inraiti ai filmelor de actiune vor recunoaste imediat ca impuscaturile nu produc nici pe departe zgomotul obisnuit de pistol, ci mai degraba suieratul ce seamana carabinei lui Clint Eastwood din "The Good, The Bad and The Ugly". Oricum, era de asteptat asta de la originea "italiana". Pe mine nu m-a deranjat acest lucru, si credeti-ma ca vor fi destule impuscaturi ca sa va obisnuiti cu sunetul :P
32.3KB
_______________________________________
în mai bat clopotele morţii frunze se coboară din copacul vieţii rând pe rând se mai aprinde-o lumânare... singurătatea nu mai poartă cortegiu de sublim...
în mai bat clopotele morţii - "rugaţi-vă să nu vă crească aripi" - căci s-au deschis prea multe lacăte prin lacrimi...
|
|